Needles(s) to say..

My photoes and thoughts on crafts, plus a little more of this-n-that. I like knitting, crocheting and needlepoint the best myself.Nice if you leave a comment.

My Photo
Name:
Location: Rjukan, Telemark, Norway

I am 55, have two girls aged 18and 21.I am Norwegian and my husband is Canadian and we lived in Ontario,Canada for 8 years.For the last 15years we have lived in my hometown in Norway.I am a teacher and I work full time. We have a dog, Emma. She is a brown labrador. Our town is spectacular; situated in a deep valley right by a high mountain.

free web counter
free web counter

Sunday, October 29, 2006



TRICK OR TREAT! Halloween idag. Håper det kommer en del unger på døra.
Fikk kjøpt gresskar for 50 kroner stk på Coop på mandag. Her står de i gangen og venter på å få ansikter.


Her er de etter at jeg og jentene skar ut ett hver. Skal sette et på balkongen oppe i andre etasje, en på trappa og en ute ved garasjen.
Planen min var å henge opp laken "spøkelser og diverse annen pynt, men i år er vi i en litt spesiell situasjon. Jeg har ikke helt overskudd, naturlig nok.
Men se hvordan det så ut da vi våknet i dag! Ikke min ide for en flott siste-oktober-dag, men hva kan vel jeg gjøre med det? NADA-NOTHING-NJET-ITTNO'


Den yngste skal på et Halloween party og den eldste klarer ikke å tenke lenger enn at det er altfor mye lekser, selv på en dag som denne! Så jeg blir vel løpende til og fra nynorsk arbeidsuke-rapport og knask-eller-knep'ere på døra.
Tok bilde a gresskarene igår og tok kameraet med opp til Bill som ligger på sykehuset og begynner å bli temmelig lei av å ligge i en seng for det meste.

Strikket ferdig veska til eldstejenta mens jeg satt på Ullevål.I min noe forvirrede tilstand så jeg ikke at jeg plasserte henkene feil i forhold til en avlang bunn, så jeg måtte strekke, hale og dra etter tovein for å få det sånn noenlunde. Var jo forseint å rekke opp. Et evig minne om stress- situasjons-strikking....





Disse sokkene strikket jeg til Bill for en stund siden. De ble helt paerfekte i passformen for hans fot. (HVISKE: men jeg ror jeg vaska de i litt for varmt vann så nå spørs det hvem som kan ha de på føttene.. Men pytt- man har da et garnlager!!!!!!!)


Jeg var sykemeldt forrige uke mens vi var hos Bill på Ullevål mandag og tirsdag- og resten av uka hjemme. Jeg syntes ikke det var mye hjelp for meg selv for maken til løping med ærend og telefonering er det lenge siden jeg har gjort... Bare forsikring er jo noe som krever sin mann! også jeg som blir matt av papirarbeid og telefonering uansett- nÅ er det som om jeg må dra meg etter håret for å få gjort alt...
Fikk denne og neste uke fri også men synes jeg blir dratt i armer og bein og haugen med ting jeg må gjøre blir liksom ikke mindre.
Bestemte meg i går kveld for å ha en rolig morgen med julepresang håndarbeid i dag og prøve å komme meg på strikke kafeen i kveld..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home